Shoplog nieuwe producten Essence en Catrice

IMG_0373

Ik ging laatst de stad in omdat ik nog wat dingen zocht (zoals een leuke make-upopberger, iemand tips?) en ging even snel de Kruidvat in om te kijken of het nieuwe assortiment er al was. Jullie konden al zien in mijn mini shoplog een paar dagen terug dat ik al wat nieuwe dingetjes had gescoord van Catrice (nieuwe nagellak en de ombre topcoat) maar toen was het assortiment van Essence nog niet omgeruild. Deze keer wel, dus ik ben goed geslaagd!

IMG_0374

Striping tape! Dit is echt geweldig voor nailart! Deze van Essence zijn trouwens holografisch, ik kan niet wachten om er een nailart mee te maken. Er zit een zwarte, zilveren en paarse in het pakje.

IMG_0375

IMG_0376

De Hello Foils! producten stonden ook op mijn wishlist. Ze hebben drie verschillende potjes met folies erin, maar ik wilde eerst eens een potje proberen om te kijken of het wel werkte. De transfer solution hoorde daar ook bij, dus die heb ik er natuurlijk ook bij gekocht.

IMG_0379

De slijper had ik ook opgeschreven omdat ik die ook nog nodig had, omdat die wat ik op dit moment heb steeds opengaat. Deze heeft twee verschillende groottes, dus geschikt voor de dunne oogpotloodjes maar ook voor de dikke jumbo pencils.

IMG_0380

Na de glow in de dark nagellak komt Essence nu ook met glow in the dark sprinkles, soort “zout” wat je over je nagels strooit waardoor je nagels dus oplichten in het donker. De nagellak werkte best goed, ik ben dus erg benieuwd naar deze pareltjes.

IMG_0381

Deze stickers vond ik ook erg cute: met name de bril-met-snor stickers en de hawaiibloemen. Leuk detail is dat ze in verschillende groottes zijn en dat iedere grootte een andere kleur heeft.

IMG_0382

Ik ben zo  benieuwd naar deze topcoat! Ik ben gek op topcoats die je nagellak wat dikker, wat gelachtig laten lijken. Ik hoop echt dat deze zo’n dik effect gaat geven zonder dat er belletjes in je nagellak komen.

IMG_0383

IMG_0385

Deze blushes zijn zo mooi in de verpakking! Ik ben heel benieuwd hoe het cream to powder effect precies gaat uitpakken maar de kleuren zien er in ieder geval al goed uit. De een is roze voor een wat heftigere look, de peachy kleur is perfect voor een zachte look.

IMG_0386

IMG_0387

Deze twee lipproducten stonden niet op mijn wishlist maar door de positieve reviews op andere blogs nam ik ze toch mee, in de kleuren nummer 020 – een nude kleur – en 030 – een roze kleur.

IMG_0388

En natuurlijk nog de nagelriemolie met pareltjes en provitamin B5. De informatie over dit product klinkt goed en hoop ook dat het mijn nagelriemen goed gaat verzorgen.

IMG_0389

Geen nieuw product, maar wel een waarvan ik een nieuw nodig had: de primer van Essence. Die werkt best goed voor mij en nam nog eentje mee.

IMG_0390

Het laatste product dat ik meenam is ook geen nieuw product: de stay all day concealer van Essence. Ik heb ‘m in de lichtste kleur die véél te licht voor mij is, dus ideaal voor onder mijn ogen te highlighten, de reden waarvoor ik deze ook kocht.

Dat waren alle aankopen! De primer en concealer van Essence zijn dus geen nieuwe producten, maar had ze nodig en was nu toch al bij de Kruidvat. De twee lipproducten van Catrice zijn wél nieuwe producten maar stonden niet op mijn wishlist, maar liet me verleiden door positieve reviews op andere beautyblogs.

Van alles komt natuurlijk een review online, laat maar weten waar je heel nieuwsgierig bent!

Heb jij al nieuwe producten van Essence en Catrice gescoord? 

9 comments

  1. Glamournailart · augustus 26, 2014

    Die glow in the dark pareltjes lijken super leuk (alle spulletjes eigenlijk 😉😉😉)

  2. Kirsty · augustus 27, 2014

    Leuke aankoopjes! Ik ben zelf nog heel benieuwd naar de lip smoothers van Catrice!

  3. Eva Realitijd · augustus 27, 2014

    Goed geshopt! Allemaal leuke dingetjes 🙂

  4. Kim · augustus 27, 2014

    Leuke aankoopjes zeg! Toevallig zag ik gister de lip smoothers liggen van Catrice.. maar ik had ze toch niet meegenomen.. 😦

  5. artisticstateofmind · augustus 27, 2014

    Ik heb 2 nieuwe essence lakjes en 1 lipstick, verder moet ik nog even kijken!

  6. iliveformydreams.com · augustus 28, 2014

    Wat een hoop leuke spullen heb je gekocht! Heel erg veel plezier ervan

  7. Kiss & Make-up · augustus 28, 2014

    De cream to powder producten en de lip perfector lijken me erg mooi.

  8. Sylvana · augustus 28, 2014

    Wauw, je bent inderdaad goed geslaagd! Zitten mooie producten bij :).

  9. saarenzo · augustus 28, 2014

    Wat een leuke producten! Vooral al die nail art producten lijken me mooi. En de blushes!

Praat mee!

