Catrice – Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen

IMG_0340

Deze nam ik ook nog mee toen ik maandag naar het Kruidvat ging. Mijn zus gebruikte dit potlood op haar waterlijnen en het potlood zag er goed uit. Ik ben van plan om ‘m op mijn waterlijnen te aanbrengen zodat mijn ogen groter en opener lijken. Kijk mee naar wat ik nou precies van dit potlood vind!

IMG_0338

IMG_0342

IMG_0348

Deze foto is een beetje wazig, daar kom ik bij het maken van dit artikel pas achter. De kleur komt best goed over, in het echt is hij nog ietsje rozer. Het potlood is goed romig en dekt goed. En wat blijft hij lang zitten! Hij is echt zeker longlasting! Onderstaande foto is daar het bewijs van.

IMG_0371

Alleen de linkerstreep (links is één veeg, rechts meerdere vegen) is een beetje vervaagd toen ik er met een droog wattenschijfje overheen ging. Op mijn waterlijnen hielt hij het ook ontzettend goed uit!

Dit potlood is echt een aanrader!

Het Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen kost €2,89 en is verkrijgbaar bij drogisterijen zoals Kruidvat en Trekpleister. 

Gebruik jij ook een rozig potloodje op je waterlijnen? Wat vind je van dit potlood?

10 comments

  1. Kim · augustus 24, 2014

    Ik heb hem zelf ook en vind hem ook erg fijn 😀

  2. idhuna · augustus 24, 2014

    Ziet er goed uit! 🙂

  3. iiithinkpink · augustus 24, 2014

    Lijkt me een fijn product!

  4. Kiss & Make-up · augustus 25, 2014

    Klinkt super!

  5. Kirsty · augustus 25, 2014

    Ziet er goed uit! 🙂

  6. nicolish · augustus 25, 2014

    Ziet er heel erg mooi uit.

  7. Linda · augustus 25, 2014

    Hij ziet er goed uit!

  8. iliveformydreams.com · augustus 25, 2014

    Erg mooi! Ik heb de oogschaduw ervan, perfect spul!

  9. Sylvana · augustus 25, 2014

    Wauw, mooi! Lijkt me een fijn product.

  10. Sara - Window On My Wardrobe · augustus 25, 2014

    Deze heb ik zelf ook en hij is inderdaad heel goed!

    X Sara

Praat mee!

