Catrice – 66 Blue And A Half Men

IMG_0358

Dit lakje zit nieuw in het assortiment van Catrice, kwam ik pas bij het schrijven van het shoplog artikel achter. Blauw is mijn favoriete nagellakkleur, met name fel blauwe kleuren of hemelsblauwe tinten. Deze sprak mij toch aan door de mooie blauw e shimmer in de lak. Ik nam ‘m mee dankzij een 1+1 actie op de Kruidvat app en nu een swatch (en een NOTD 😉 ).

IMG_0359

IMG_0360

IMG_0361

IMG_0362

IMG_0364

Het lakje dekte eigenlijk in twee laagjes maar dan zag je nog een héél klein beetje je nageltip erdoorheen. Dit zag je eigenlijk amper, al helemaal van een afstandje. De kleur is zo mooi! Een hele mooie shimmery blauwe kleur! Ik heb hem  nu zelfs ook op mijn nagels.
Ik moet vaker van dit soort blauwe lakjes proberen!

Dit lakje kost €2,99 en is te koop bij drogisterijen zoals Kruidvat en Trekpleister.

Vind jij blauwe nagellak ook wat? Wat draag jij op dit moment op je nagels?

7 comments

  1. Sylvana · augustus 22, 2014

    Wauw, wat een bijzonder kleurtje! Ik vind het prachtig!

  2. Kim · augustus 22, 2014

    Wat een gaaf kleurtje zeg!

  3. saarenzo · augustus 22, 2014

    Mooi kleurtje! Ik heb nog een soortgelijke kleur liggen. Ook van Catrice. Maar ik draag hem eigenlijk nooit. Zonde, want bij jou vind ik zo’n kleur echt heel mooi!

  4. Kirsty · augustus 22, 2014

    Wat een gave kleur! Vind hem heel mooi 🙂

  5. Kimberly · augustus 22, 2014

    Ik vind hem erg mooi! Normaal ben ik niet zo van het blauw maar deze vind ik wel iets heel gaafs hebben

  6. NailTalk (@MTerveer) · augustus 23, 2014

    Wat een beauty! Ik hou wel van zulke donkerblauwe kleuren.

  7. Kiss & Make-up · augustus 23, 2014

    Ik vind ’t een mooi blauw!

Praat mee!

