Essence nailart special effect topper – 21 Get The Party Started (twinkling stars)

IMG_0303

Nagellak: ik kan er geen genoeg van krijgen! Terwijl ik in mijn stash zat te rommelen kwam ik deze tegen, een mooie glittertopper met roze en paarse glitters. Ik ben dol op glittertoppers; het maakt je nagellak net wat vrolijker. In dit artikel laat ik ‘m aan je zien!

IMG_0304

IMG_0307

Op mijn wijsvinger heb ik één laagje aangebracht, op mijn middelvinger twee, op mijn ringvinger drie en op mijn pink vier.
Het verbaasde me wel dat er al vrij veel glitters op mijn nagel terecht kwam na één laagje. Vaak heb je bij glitternagellak toch dat de glitters niet zo snel op je nagels terecht komen. Zelf vind ik het effect na één á twee laagjes erg mooi. Het pimpt je nagellak op en maakt het net wat feestelijker en vrolijker!

De Essence nailart special effect topper in 21 Get The Party Started (twinkling stars) kun je kopen bij drogisterijen zoals Kruidvat en Trekpleister voor €1,89. 

Ben jij ook dol op glittertoppers? Heb je deze of een andere van Essence? 

14 comments

  1. Eva Realitijd · augustus 14, 2014

    Ja, ziet er goed uit! Twee laagjes is perfect 🙂

  2. thinkprettynl · augustus 14, 2014

    Ziet er heel mooi uit, en dat voor die prijs! 🙂

  3. Hilly · augustus 14, 2014

    Echt een heel mooi nagellakje, en dat voor zo’n klein prijsje!

  4. Kim · augustus 14, 2014

    Leuk effect zo! 😀

  5. iliveformydreams.com · augustus 14, 2014

    Erg leuk effectje!

  6. Sylvana · augustus 14, 2014

    Wat een leuk resultaat!

  7. saarenzo · augustus 14, 2014

    Wat een mooierd!

  8. mommysspirituallife · augustus 14, 2014

    Wat moooi ik hou daar wel van!

  9. Mariëlle · augustus 15, 2014

    Wat een leuk lakje! Past ook echt goed bij de roze kleur!

  10. laura · augustus 16, 2014

    Wat een leuk effect zeg!

  11. Kirsty · augustus 16, 2014

    Ik vind het wel een heel leuk effect geven! 🙂

  12. iiithinkpink · augustus 16, 2014

    Mooi lakje!

  13. Esmée Lifestyle · augustus 17, 2014

    Wat een mooie topcoat, staat leuk zo over dat roze lakje. x

  14. Linda · augustus 17, 2014

    Leuk en speels effect! 🙂

Praat mee!

