Wishlist nieuwe assortiment Essence en Catrice najaar 2014

essence

 

catrice

Toen ik nog mijn blogbreak had, werd het nieuwe assortiment van de merken Essence en Catrice gelanceerd. In mijn blogbreak hield ik mijn favoriete blogs wel nog bij, en op die manier was ik goed op de hoogte van de nieuwe producten. Toen ik weer ging bloggen was het eigenlijk al te laat om nog een artikel te maken over de nieuwe producten, maar het leek me wel leuk om mijn wishlist met jullie te delen, dus bij deze!

ESSENCE 

sooblush

Om te beginnen deze twee producten: de soo blush!Ik ben al een tijdje opzoek naar nieuwe blushkleurtjes en deze spreken me zo op de persfoto’s wel aan. Eens zien hoe de kleuren in het echt uitvallen! Fun fact: het zijn cream to powder blushes, ik ben erg benieuwd!
Ze gaan per stuk €2,89 kosten. Ik moet nog even zien hoe de kleuren in het echt uitvallen, maar als ik de persfoto’s bekijk spreken beide kleurtjes me aan.

galaxy flakies

Essence bracht ook een aantal nieuwe Effect nagellakjes uit, de enige die me echt aanspreekt is de Galaxy Flakes. Flakies zijn altijd heel erg mooi en ben heel benieuwd hoe dit lakje uitvalt op je nagels! Lakjes uit de Effect Nail Polish lijn kosten €1,99 per stuk.

hellofoils

lakjeDan de Hello Foils!. Folies voor over je nagels, zoals Ciaté ze ook had. Het effect is onwijs gaaf en hoop dat de folies van Essence hun werk goed doen. Alle drie de varianten spreken me aan, één potje kost €1,49. Daar hoort ook een transfer solution bij, die kost €1,89. Ik ben benieuwd!

gel

Ook komt Essence met een hydraterende gel voor je nagelriemen, met balletjes erin. Volgens Essence bevat de gel provitamine B5. Deze lijkt me erg fijn! Hij kost €1,89.

stickers

Stickers verschijnen ook in het nieuwe assortiment, en dit pakje leek me het leukst door de strikjes, de bril met snor en de hawaïi bloemen. Het pakje kost €1,39.

effectnails

Van de Effect Nails doosjes heb ik al een aantal doosjes van in huis, het maakt je nailart veel vrolijker en feestelijker. Nu komt Essence onder andere met een glow in de dark versie, ik ben heel benieuwd! Hun glow in de dark nagellak doet het best goed, dus ik ben benieuwd hoe het met de glitters werkt! Het doosje kost €1,99.

topcoat

Ik ben groot fan van topcoats die je nagellak een gel-achtige look geeft: alsof het wat “dikker” oogt zonder dat het bubbels krijgt en die een heel hoog glans gehalte heeft. Essence komt hiermee: top! De topcoat kost €1,79.

slijper

Niks speciaals, maar wel iets waarvan ik een nieuwe moest hebben: een slijper! Ik heb er nu eentje van de Action (van Max & More) maar daar gaat de  deksel steeds van los,  wat dus niet fijn  is. Deze van Essence ziet er leuk uit en kost maar €0,99! Hopelijk blijft de deksel van deze wel vast zitten. Hij is beschikbaar in meerdere kleuren, ik ga voor de groene!

stripingtape

 

Als laatste van Essence nog deze striping tapes. Striping tape is geweldig voor nailart! Deze van Essence schijnen ook nog een holo effect te hebben. Dat belooft wat! Dit pakje kost €1,29.
Dan waren er van Essence nog een paar producten die me aanspraken maar helaas niet naar Nederland komen, zoals een holografische topcoat, de plump no clump mascara’s – waarvan het borsteltje er heel goed uitzag, en thermo nagellak. Jammer, maar misschien dat ik nog een keertje naar Duitsland ga voor te shoppen.

CATRICE

kohlkajal

Op naar Catrice! Om te beginnen dit oogpotloodje van Catrice. Jullie konden eerder al een artikel zien met twee van deze potloden van Catrice: een lila en turqoise. Daarnaast heb ik ook nog een zwarte en een donkergroene. Nu komt Catrice met een blauwe tint, die me heel mooi lijkt! Deze kost €1,99.

ombre
Dan de ombre topcoat. Ik heb op een blog al een review gezien, en daar was het effect ietwat streperig, maar ik vond het een beetje op een marble-effect lijken. Ik wil het lakje graag zelf proberen, hij kost €2,99.

En dat was het al van Catrice. Ze hebben ook minder nieuwe producten, maar voor mij ook minder interessante. Toch ben ik benieuwd naar deze twee producten.

Ik kan niet wachten tot de producten in de schappen liggen! Een shoplog van de uiteindelijke gekochte producten volgt daarna uiteraard en de reviews zijn dan ook niet te missen op mijn blog.

Wat staat er op jou wishlist?

12 comments

  1. Sylvana · augustus 12, 2014

    Leuke wishlist! En zitten zo te zien mooie producten bij, ben erg benieuwd hoe ze in werkelijkheid zijn :).

  2. La Lulu Fashion · augustus 12, 2014

    Mooie wishlist, lijken me allemaal fijne producten! ❤

  3. idhuna · augustus 12, 2014

    Leuke wishlist!

  4. iliveformydreams · augustus 12, 2014

    Wat een leuke wishlist! Ik wil nog steeds een goede lipstick ergens vandaan toveren 🙂

  5. laura · augustus 12, 2014

    Inderdaad een mooie wishlist!

  6. saarenzo · augustus 12, 2014

    Leuke wishlist! Ik ben vooral benieuwd naar de cream blushes en de striping tape.

  7. svenja · augustus 12, 2014

    Mooie wishlist. Vooral de roze blush ziet er prachtig uit, die komt ook op mijn wishlist ❤

  8. NailTalk (@MTerveer) · augustus 13, 2014

    Die ombre topcoat moet nogal tegenvallen… Die hydraterende gel lijkt me wel wat!

  9. Sara - Window On My Wardrobe · augustus 13, 2014

    Superveel leuke producten!

    X Sara

  10. Eva Realitijd · augustus 13, 2014

    Ik wil ook heel erg graag de blushes!

  11. Kiss & Make-up · augustus 13, 2014

    Ben benieuwd! In de preview ziet het er alvast allemaal heel leuk uit!

  12. thinkprettynl · augustus 13, 2014

    Ik ben ook wel benieuwd naar de ombre topcoat! Leuk artikel 🙂

Praat mee!

