Sleek blush – 926 Rose Gold

IMG_0255

Een blush die bij veel mensen als favoriet worden benoemd. De foto hierboven is een beetje overbelicht, maar dat geeft een beetje het “halleluja-effect”: want ja, het is echt een pareltje!

IMG_0256

Op het eerste gezicht lijkt het gewoon een roze blush….

IMG_0257

Maar als je hem in de zon houdt zie je een prachtige gouden gloed! Snel naar de swatches!

IMG_0260

Links zie je een veeg en rechts is ‘ie uitgeblend. Eigenlijk is het dus geen blush, maar een highlighter. Maar wat voor een highlighter! Een prachtige gouden gloed die perfect op de bouwen is. Ik gebruik hem iedere dag en ja, ook bij mij is ‘ie een favoriet!

IMG_0268

Ik vind ‘m echt prachtig: mijn favoriete highlighter! Zelfs als de zon niet schijnt zie je ‘m glanzen. Een prachtige highlighter voor een klein prijsje!

Ik kocht de Sleek blush in 926 Rose Gold op internet op de webshop van Sleek zelf voor €5,49

Vind je Rose Gold ook zo mooi? Heb je deze ook of een ander product van Sleek? 

14 comments

  1. Kirsty · augustus 10, 2014

    Ik heb hem zelf ook en vind hem ook erg mooi! Eigenlijk gebruik ik hem alleen veel te weinig!

  2. Neeltje | Thoughts in Style · augustus 10, 2014

    Hij lijkt een beetje op NARS orgasm met die gouden ondertoon, heel mooi!

  3. Isabel Cristina · augustus 10, 2014

    Mooie blush, vooral die gouden gloed!

  4. Jessie (@weandbeauty) · augustus 10, 2014

    Wauw wauw wauw die gouden gloed is prachtig!

  5. iliveformydreams · augustus 10, 2014

    Ziet er erg mooi uit!

  6. Mandy · augustus 10, 2014

    Ik heb deze al een tijdje, is super mooi!

  7. saarenzo · augustus 10, 2014

    Zo mooi! ❤

  8. Pink it (@Pinkit1988) · augustus 11, 2014

    Dit is echt een hele mooie en budgetproof blush x

  9. Kiss & Make-up · augustus 11, 2014

    Toppertje! ❤

  10. dobeglobe · augustus 11, 2014

    Echt een super mooie blush ! Love it Love sleeeek ! ❤

  11. Esmée Lifestyle · augustus 11, 2014

    Het is zo’n mooie kleur, echt een product dat nog op mijn verlanglijstje staat. Ik heb zelf ook een aantal producten van Sleek waar ik heel tevreden over ben. x

  12. Anne Solveig · augustus 12, 2014

    Dit is echt mijn favoriete blush!

  13. Sylvana · augustus 16, 2014

    Deze kocht ik toevallig ook laatst, prachtig!

Praat mee!

