Action So Me hartjesnagellak

IMG_0289
Wandelend door de beautygangen van de Action kwam ik dit nagellakje tegen van So Me. Een doorzichtige nagellak met zilver kleurige hartjes die, wanneer je ze vanaf een bepaalde kant bekijkt, een regenboog kleurtje krijgen. Je had ook nog andere kleurvarianten, maar deze leek mij het meest neutraal en nam ‘m mee naar huis.

IMG_0290

 

IMG_0292

 

IMG_0293

Op mijn wijsvinger heb ik één laagje, op mijn middelvinger twee, op mijn ringvinger drie en op mijn pink vier.
Zoals je kan zien heb je aan één laagje niks: 0 hartjes. Als je twee laagjes aanbrengt heb je al meer kans op een hartje. Meer laagjes moet je niet aanbrengen, want dan word de nagellak heel stroperig en valt er niks meer van te maken. Wat ik je uiteindelijk zou aanraden is om gewoon één laagje aan te brengen (als topcoat) en dat je de hartjes er vervolgens op dept. Dit werkt veel makkelijker zonder dat je gelijk een dikke, stroperige boel krijgt op je nagels als je meerdere laagjes wilt aanbrengen.

Het is een leuk idee, maar de nagellak is vrij stroperig en de kans dat je een hartje op je nagels krijgt is klein. Dan kun je de hartjes beter op je nagels deppen.

Het So Me hartjesnagellakje kost €1,09 en kun je kopen bij Action. 

Koop jij wel eens nagellak bij de Action? Wat vind je van dit lakje?

12 comments

  1. writingmonique · augustus 8, 2014

    Oh wow. Ik vind dit prachtig!Jammer dat de laagjes zo slecht aanbrengen want het zou een prachtig resultaat kunnen zijn.

  2. Kirsty · augustus 8, 2014

    Dit leek me heel leuk, maar wel jammer dat het in de praktijk niet zo handig werkt! De hartjes los op een topcoat leggen lijkt me inderdaad nog wel een goed idee!

  3. Kiss & Make-up · augustus 8, 2014

    Nah, ik vind ’t maar niks, te chunky.

  4. La Lulu Fashion · augustus 8, 2014

    Inderdaad erg chunky, maar ziet er leuk uit!

  5. beyoutifool · augustus 8, 2014

    Het ziet er schattig uit! 🙂

  6. svenja · augustus 8, 2014

    Het idee is heel schattig, jammer dat het lakje wat moeizaam werkt!

  7. elke · augustus 8, 2014

    Jammer dat het lakje wat moeizaam werkt, want het idee is schattig!

  8. Natiza · augustus 9, 2014

    Erg jammer ! Maar het heeft wel een leuk effect met hartjes 🙂

  9. Sylvana · augustus 9, 2014

    Als de hartjes net iets kleiner waren geweest, was het mooier denk ik! Het idee is wel erg leuk.

  10. Lidewij · augustus 9, 2014

    Wat jammer dat er zo weinig hartjes in zitten. Hij ziet er wel leuk uit!

  11. iliveformydreams · augustus 9, 2014

    Ik vind de hartjes ook iets aan de grote kant. Ziet er verder wel leuk uit!

  12. thinkprettynl · augustus 13, 2014

    Wat leuk, jammer dat het een beetje lastig is, veel geduld hebben dus 🙂

Praat mee!

