Catrice kohl kajal potloden – 170 Blues Willis & 180 To Cool For Pool

IMG_0271

De laatste tijd ben ik een beetje opzoek naar potloodjes in een “andere” kleur. Ik keek op de site van Catrice of zij misschien mooie kleurtjes hadden: ja! Een lilakleurige en een turqoisegroene. Die lijken me “anders” genoeg!

IMG_0272

IMG_0273

Ik had hiervoor al een zwart potloodje van de kohl kajal potloodjes van Catrice. Die is heel romig en zacht en is heel fijn in gebruik voor op de waterlijn. Met deze twee potloodjes is dat net zo: ook deze zijn heel romig en is heel gemakkelijk in gebruik.
Toen ik eenmaal thuiskwam kwam ik erachter dat ik net een “verkeerd” potloodje heb gepakt, want de turqoise breekt steeds af bij het slijpen, waardoor ik geen mooie punt meer kan krijgen. Helaas!
Hierdoor is het ook moeilijk om een eyelinerlijntje op mijn ooglid te maken. Wat ik in dat geval doe, is dat ik een eyelinerkwastje pak en dat ik het potlood afveeg aan de kwast. Zo kan ik alsnog een mooie eyelinerlijn maken.

IMG_0280
En op bovenstaande foto de swatches. De lilakleur is iets moeilijker om te gebruiken omdat hij niet zo dekkend is. Je moet dan echt een tweede laagje aanbrengen als je een mooie dekkende lilakleurige lijn wilt hebben.
Verder zien de potloodjes er mooi uit: mooie kleurtjes waar je een hele mooie ooglook mee kan maken!

De kohl kajal potloden van Catrice kosten €1,99 per stuk en zijn verkrijgbaar bij drogisterijen van Kruidvat en Trekpleister. 

Gebruik jij ook wel eens gekleurde oogpotloden? 

 

10 comments

  1. Michaela · augustus 6, 2014

    Wauw, ze zien er echt prachtig uit! 🙂

  2. dramaqueen9222 · augustus 6, 2014

    Oeh wat een leuke kleurtjes! Lekker vrolijk. Xx

  3. Helene · augustus 6, 2014

    Ze lijken me erg mooi, ze kunnen een simpele leuk zo mooi en kleurrijk maken. Het lijken me fijne potloodjes, wel jammer dat een potloodje steeds afbreekt. Nog steeds een leuk artikel!

  4. iiithinkpink · augustus 6, 2014

    Mooie kleurtjes!

  5. Kirsty · augustus 6, 2014

    Ik vind het wel hele mooie kleuren! En wat jammer trouwens dat de groene elke keer afbreekt 😦

  6. saarenzo · augustus 6, 2014

    Mooie kleuren!

  7. Sylvana · augustus 7, 2014

    Wauw, wat een leuke kleurtjes!

  8. Kiss & Make-up · augustus 7, 2014

    Leuk, lekker fel en vrolijk 🙂 Dat mag wel eens.

  9. Eva Realitijd · augustus 7, 2014

    Lekker fris!!

  10. Tessabd · augustus 7, 2014

    hele toffe zomerkleuren!

Praat mee!

