Essence quattro eyeshadow – 15 Most Wanted

IMG_0254

Dit palette zag ik laatst bij Kruidvat liggen. De roze en paarse kleur trokken me gelijk aan, deze leken me heel mooi in combinatie met elkaar! Ik nam ‘m mee naar huis en begon gelijk met foto’s maken en swatchen.

IMG_0244

IMG_0245
De oogschaduws zitten in de bekende quattro palette. Het jammere aan het quattro eyeshadow palette vind ik dat er niet even veel van iedere kleur in zit. De gele kleur is een heel rondje, maar van de witte heb je veel minder.

IMG_0253

De swatches zonder oogschaduwbasis. Van links naar rechts: de witte, de gele, de roze en de paarse. De witte is niet heel erg gepigmenteerd, maar er valt zeker mee te werken als highlighter. De gele is niet zo geel als dat ik verwachtte, hij is heel erg licht. Ook de roze is niet zo sterk gepigmenteerd, maar de paarse die een beetje bruin uitvalt daarintegen wel!

Zoals je ziet is het palette een beetje matig, twee van de vier oogschaduws zijn niet zo sterk gepigmenteerd, de paarse valt wat bruiner uit en de gele is niet zo geel maar wat meer zilverkleurig.

Toch vind ik dit palette erg mooi en ga ik er snel een look mee maken.

Het Quattro Eyeshadow palette van Essence kost €2,99 en vind je bij drogisterijen zoals Kruidvat en Trekpleister.

Heb jij al eens een Quattro Eyeshadow palette van Essence geprobeerd? 

15 comments

  1. xbeautystars · augustus 4, 2014

    Leuke review!

  2. Marloes · augustus 4, 2014

    Jammer dat de pigmentatie tegenvalt!

  3. elke · augustus 4, 2014

    Jammer dat de pigmentatie wat tegenvalt!

  4. beyoutifool · augustus 4, 2014

    Ik vind de kleurtjes leuk maar ik had iets meer pigmentatie verwacht. Maar voor die prijs is dat natuurlijk niet zo erg 🙂

  5. Helene · augustus 4, 2014

    Ik vind de kleuren erg mooi, wel jammer van de pigmentatie! Zeker omdt Essence normaal erg fijn is. Wel een fijne review!

  6. BeautyOpinie · augustus 4, 2014

    Wat jammer dat deze wat tegenvalt zeg! Ik heb vooral paletjes van Catrice, die vind ik over het algemeen wel heel erg fijn.

  7. svenja · augustus 4, 2014

    Ook al is de pigmentatie niet zo sterk; toch vind ik de zachtere kleurtjes ook erg mooi. Handig voor bijvoorbeeld een subtiele dag make-up ❤

  8. Kirsty · augustus 4, 2014

    Hmm de pigmentatie is niet supersterk, maar ik vind het wel een leuk paletje!

  9. planetbeauties · augustus 5, 2014

    The color payoff doesnt look good 😦 but the colors are nice..a day look would look good with these

  10. writingmonique · augustus 5, 2014

    Hmm, jammer van de pigmentatie maar voor de prijs is het inderdaad een mooi palette 🙂

  11. pinkitnl · augustus 5, 2014

    Deze ligt nog in mijn te reviewen bakje…jammer dat deze zo tegen valt x

  12. twinkelbella · augustus 5, 2014

    de kleurtjes vind ik er nog best mooi uitzien, jammer van het pigment.

  13. Sylvana · augustus 5, 2014

    Hmm de pigmentatie is niet super, de kleurtjes op zich leken zo mooi. Ik denk dat de lichtere kleuren inderdaad wel goed als highlighter te gebruiken zijn.

  14. Kiss & Make-up · augustus 5, 2014

    Buiten de bruine kleur is het maar flauwtjes, ja.

  15. saarenzo · augustus 5, 2014

    Mooie kleuren. Jammer alleen van de pigmentatie..

Praat mee!

