L’oreal Paris – Color Infaillible: 024 Bronze Divine

IMG_0440

Oogschaduw, een beautyproduct dat standaard in mijn routine zit, zoals mascara en foundation. Mij zul je niet zien zonder oogschaduw. Ik was een hele poos geleden aan het shoppen in Nijmegen en kwam daar de Big Bazar tegen: een winkel waar je merken zoals L’oreal en Maybelline kunt krijgen voor een klein prijsje. Ik zag deze oogschaduw van L’oreal liggen en vond hem zo prachtig, dat ik hem gelijk meenam.

IMG_0435

IMG_0440

IMG_0441

De oogschaduw: losse pigmenten, geplet door het zwarte dekseltje in het potje. De kleur zit tussen bruin en mosgroen in met mooie glittertjes. Echt een hele prachtige oogschaduw!

oogswatch

En hier zie je de prachtige oogschaduw live in actie. De mosgroene glans zie je goed terug op de swatch. Ik ga binnenkort nog een FOTD of een EOTD online zetten met deze oogschaduw. De pigmentatie is echt top, op de swatch hierboven heb ik niet eens oogschaduwbasis aangebracht! Wanneer je deze oogschaduw aan wilt brengen op je ogen raad ik je wel aan om dan wel oogschaduwbasis te gebruiken, puur en alleen zodat de oogschaduw gedurende de dag netjes blijft zitten.

Bij de Big Bazar heb ik er slechts €5,- voor betaald, terwijl je normaal €12,49 kwijt was voor deze oogschaduw wanneer je hem gewoon in de drogist zou kopen. 

Ben jij ook zo dol op oogschaduw? Heb je al eens oogschaduw van
L’oreal geprobeerd? 

10 comments

  1. Kirsty · mei 29, 2014

    Wauw wat een mooie kleur en goede pigmentatie!

  2. Het beauty Archief · mei 29, 2014

    Erg mooi kleurtje!

  3. Beautyjuf · mei 29, 2014

    Wat een prachtige kleur! Hier houd ik van 🙂

  4. monique · mei 30, 2014

    Wow. Een prachtige kleur!

  5. dedotties · mei 30, 2014

    Ik ben heel erg benieuwd naar een look hiervan, de pigmentatie is echt prachtig!

  6. BeautyGlitter · mei 31, 2014

    Hij is inderdaad echt prachtig!

  7. Jhemyla · juni 1, 2014

    Ik heb deze ook en hij is prachtig. Ik gebruik ‘m vaak met kerstlooks etc.

  8. fashionadvies · juni 4, 2014

    Echt een hele mooie kleur!

  9. Claudia · juni 15, 2014

    Wauw wat een prachtige kleur zeg.

  10. saarenzo · augustus 3, 2014

    Wauw wat een mooie kleur! Ik heb deze oogschaduw in een paar andere kleuren en vind ze heel fijn. Zo goed gepigmenteerd en ze blijven lekker lang zitten 🙂

Praat mee!

