Catrice – Luxury Lacquers: (Holomania) C03 Holo In One

nagellak

Holografische nagellak, ik vind het echt prachtig. Mijn eerste holo lakje kocht ik van Hema. Het holo effect was wel aanwezig maar alsnog vrij subtiel. Toen ik zag dat Catrice een LE zou uitbrengen met onder andere holo lakjes, werd ik helemaal enthousiast! Vorige week ben ik op vakantie geweest naar Duitsland en daar lag de LE al in de schappen. Het schap was helemaal leeg, op een paar lakjes na. Holo In One was één van de holo lakjes die ik het liefste wilde en ik scoorde de laatste! Bij thuiskomst swatchte ik het lakje gelijk en dan is het nu eindelijk tijd om dit prachige lakje met jullie te delen!

IMG_0503

IMG_0506

IMG_0512

Het lakje zelf is een prachtig blauw kleurtje en het holo effect is in de zon zeer sterk. Ik kreeg het effect zelfs niet zo goed op de foto, maar dit zijn toch wel de beste foto’s. Het lakje was dekkend in twee laagjes.

IMG_0502

En dit is het lakje in de schaduw. Gewoon een blauw lakje met wat zilveren shimmer. Ook erg mooi, maar in de zon is dit lakje natuurlijk veel specialer! Deze nagellak is echt een zomerlakje voor mij: in de zomer schijnt de zon volop en dan is het holo effect uiteraard op z’n best!

Ik ben echt helemaal enthousiast geworden en wil zeker nog de andere holo lakjes uit deze LE.

Dit lakje kost, net zoals de andere lakken uit deze LE, €3,59. 

De Limited Edition genaamd “Luxury Lacquers” van Catrice bevat holo lakjes, liquid sand lakjes, duochrome lakjes en glitter topcoats. De LE ligt in Nederland vanaf half maart in de winkels. Dit is al bijna, dus hou je Kruidvat en Trekpleister filiaal goed in de gaten!

Kijk jij ook zo uit naar de lakken van deze LE en
ben je ook al enthousiast geworden door dit lakje? 

5 comments

  1. Svenja · maart 10, 2014

    Prachtige lak ❤

  2. Kirsty · maart 10, 2014

    Wat een supergaaf lakje!

  3. fashionadvies · maart 10, 2014

    Echt een hele mooie kleur lakje 😀 !

  4. beautyjuf · maart 10, 2014

    OMG, wat een mooi lakje! Ik ben verliefd 🙂

  5. Kim · maart 11, 2014

    Mooi lakje!

Praat mee!

