Catrice – 15 Denim Moore

IMG_0097

Daar ben ik weer! Helaas kon ik de afgelopen weekjes niet bloggen, but I’m back!
Ondanks dat Catrice haar nieuwe assortiment heeft vernieuwd, zit dit prachtige lakje er nog wel bij! Zelf heb ik al een nieuw lakje van Catrice weten te bemachtigen, namelijk Glitterazzi! Binnenkort hier uiteraard ook een swatch van. Maar voor nu: Denim Moore is een prachtige blauw lak die iedere blauwe-nagellak-liefhebber moet hebben!

IMG_0098

IMG_0099

IMG_0100

Dit mooie blauwe lakje met een hele subtiele zilveren shimmer dekt over het algemeen in twee laagjes maar op mijn ringvingernagel zie je de tip nog een beetje, dus daar moest ik een dikker laagje aanbrengen. Soms heb je lakjes waar het heel erg van af hangt hoe dik het laagje is en dat is bij dit lakje wel zo. Daarom zou ik twee tot drie laagjes aanraden. Deze kleur is echt prachtig blauw. Mijn nieuwe favoriete blauwe nagellak!

Denim Moore is, ondanks de assortiment update, nog steeds in het assortiment en heeft een prijskaartje van €3,- 

Ben jij dol op blauwe nagellak?
Heb jij al nieuwe producten van Catrice gekocht?

20 comments

  1. Hilde · januari 31, 2014

    Apart kleurtje, niet zo alledaags! Vind het erg mooi 🙂

  2. Fashionadvies · januari 31, 2014

    mooie kleur 😀 !

  3. Het beauty Archief · januari 31, 2014

    Wauw supermooie kleur! Hou ik wel van ^^

  4. writingmonique · januari 31, 2014

    Mooie kleur! Lekker vrolijk.

  5. Kimberly · januari 31, 2014

    Dit is eigenlijk wel een heel mooi en vooral vrolijk kleurtje, i like! 😀

  6. Kim · januari 31, 2014

    Leuk kleurtje!

  7. beautyjuf · januari 31, 2014

    Dit is zo’n mooi kleurtje! Ik heb deze ook 🙂

  8. Kirsty · februari 1, 2014

    De kleur vind ik wel heel gaaf!

  9. Jhemyla · februari 1, 2014

    Ik ben vooral van de brandweerrood kleuren

  10. BeautyGlitter · februari 2, 2014

    Mooi kleurtje!

  11. De Dotties · februari 2, 2014

    Speciaal kleurtje, heel mooi!

  12. elke · februari 2, 2014

    Ik vind hem mooi!

  13. Chahrazad · februari 2, 2014

    Prachtig kleurtje!

  14. Isabella · februari 3, 2014

    Erg mooi kleurtje! Inderdaad echt een spijkerstof-achtig kleurtje, zoals de naam vertelt:) x

  15. Jhemyla · februari 3, 2014

    Erg mooi kkleurtje en leuk dat je weer terug bent!

  16. Mijke · februari 10, 2014

    Die kettingen vind ik mooi!

  17. Mattania (@Qtplace) · februari 16, 2014

    Geweldige kleur! Ook mooi voor de zomer ^^

  18. Isabella · maart 4, 2014

    Die nagellak is erg mooi! X

  19. Svenja · maart 9, 2014

    Prachtig lakje!

  20. Dionne Knooren · maart 9, 2014

    Heel mooi lakje!

Praat mee!

