Essence – All About Matt! foundation

IMG_0083

Zo was er laatst een artikel over de BB Cream van So Me (Action), zo is er een artikel over een foundation! Voor mij maakt het niet zoveel uit of ik nu een BB Cream of een foundation opdoe. Zo ontevreden was ik over de BB Cream (sorry So Me) zo tevreden ben ik over deze foundation van Essence! Ik heb hem dan ook al twee keer gekocht. Klik verder om te lezen waarom ik nou zo tevreden ben over deze foundation!

IMG_0084

IMG_0085

IMG_0086

foto

De verpakking is gewoon een tube met onderin een gat waar de foundation uit komt als je in de tube knijpt.  De opdruk van de tube vind ik erg vrolijk met die roze letters. Ook hebben ze dat mooi gedaan met die overloop tussen huidskleurig bruin en wit.

IMG_0091

Zoals ik al zei in het artikel van de So Me BB Cream pak ik normaal altijd de op een na lichtste kleur. Bij deze foundation ook en de kleur is perfect!
Door de camera is de kleur iets lichter uitgevallen dan hij in werkelijkheid is. De foto hierbeneden laat de kleur beter zien.

20131229_132410

En de dekking! Die is ontzettend goed! Onzuiverheden worden goed gecamoufleerd en rode plekjes matchen nu met je eigen huid. Ik poeder hem standaard af met de Essence All About Matt fixing compact powder. Dit is een ijzersterk duo! De foundation zorgt voor de dekking, de poeder zorgt ervoor dat je gezicht mooi gematteerd word en de foundation langer blijft zitten. Dankzij dit duo is mijn gezicht voor de hele dag opgemaakt en hoef ik er niet meer naar om te kijken.  Er komt binnenkort nog een review online van de compact powder.
De foundation is echt een aanrader wanneer je een goede dekking wilt voor een lage prijs!

Een tubetje van de Essence All About Matt! foundation kost €3,59 per stuk. 

Ben jij bekend met deze foundation?
Van welk merk gebruik jij nu je foundation?

21 comments

  1. Kimberly · januari 16, 2014

    Die klinkt best goed zeg! Zeker in combinatie met de compact powder 😀

  2. Mariska · januari 16, 2014

    Ik heb al veel over deze foundation gelezen, maar eens proberen!

  3. fashionadvies · januari 16, 2014

    ziet er goed uit

  4. writingmonique · januari 16, 2014

    Dat klinkt goed!

  5. Tessa · januari 16, 2014

    Mooi prijsje voor dit product! Zeker iets wat ik nog een keer ga uitproberen.

  6. sarabeauty33 · januari 17, 2014

    Ziet er erg fijn uit.

  7. iscreambeauty · januari 17, 2014

    Deze heb ik ook, hij bevalt mij ook prima

  8. Yu Fan · januari 17, 2014

    Lijkt me echt een hele fijne foundation!

  9. villabeauty · januari 17, 2014

    Lijkt me erg fijn!

  10. beautyjuf · januari 18, 2014

    Dit klinkt veelbelovend 🙂

  11. Deborah van den Berg · januari 18, 2014

    Wat een leuke verpakking! Deze klinkt goed, ik zet het op mijn wishlist! 🙂

  12. Tess Evea · januari 19, 2014

    Deze foundation lijkt me behoorlijk fijn..

  13. Julia · januari 20, 2014

    Dit klinkt als een goede foundation!
    Zeker omdat je zegt dat onzuiverheden goed bedekt worden ben ik erg enthousiast! 😉

    Xx julia

  14. Kiss & Make-up · januari 20, 2014

    Oh dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, dit is goed nieuws! 🙂

  15. Marielle · januari 21, 2014

    Klinkt goed.. Ga ik de volgende keer ook eens even naar kijken

  16. FSHN Forward · januari 25, 2014

    Wat een fijne review, klinkt erg goed!

  17. Kim · januari 27, 2014

    Mooie scherpe foto’s en fijne review!

  18. Suzanne (@DiarySuzanne) · januari 27, 2014

    klinkt best goed.

  19. Mattania (@Qtplace) · januari 28, 2014

    Wowie! wat goed dat dit product dan goed werkt terwijl het super goedkoop is! Zo zie je maar weer dat dure make-up producten niet altijd nodig is hihi ^^

  20. Svenja · maart 9, 2014

    Klinkt goed!

  21. Sylvana · augustus 22, 2014

    Dat klinkt goed! Mooi prijsje ook :).

Praat mee!

