Action So Me – 5 in 1 BB Cream

IMG_0048

Ik probeer graag nieuwe BB Creams en foundations uit. Ik heb een paar maanden terug al een BB Cream gekocht bij Action, maar dan van het merk Max & More. De allerlichtste kleur viel wat donker uit maar verder had hij een mooie dekking. Nu zag ik weer een BB Cream liggen bij Action, maar dan van het merk So Me. Normaal probeer ik een product zodanig lang te gebruiken zodat ik een goede mening over het product heb. Maar bij deze was dat niet nodig: ik was er al snel uit.

IMG_0049

Ik heb voor “medium” gekozen. Normaal heb ik bij foundations altijd eentje die één tint donkerder is dan de lichtste kleur. Omdat ik verwachtte dat de lichtste kleur net wat te licht zou zijn, nam ik deze mee.

IMG_0051

IMG_0053

Dit is de tube die je tevoorschijn haalt als je ‘m uit de doos haalt. Gewoon een simpele opdruk, zonder poespas.

IMG_0055

IMG_0057

IMG_0058

IMG_0060

De verpakking is een tube waarin je moet knijpen. Onderin zit een gaatje (nadat je zo’n stukje zilveren folie eraf hebt gehaald) en dan komt de BB Cream tevoorschijn.

20131229_125343

De BB Cream ruikt ontzettend naar kauwgom, wat nou niet bepaald prettig is als je hem aanbrengt op je gezicht. En wanneer je hem hebt aangebracht zie je geen verschil. Gewoon niets! Zelf het allerkleinste onzuiverheidje weet hij niet te bedekken. Deze BB Cream heeft 0% dekking en dat vind ik wel heel erg zonde, want hij is voor mij dus geen vervanger voor mijn huidige foundation. Ik vermoed dat je de BB Cream alleen “ziet” wanneer je een verkeerde tint hebt gekozen. Ook zou het product je gezicht moeten voeden, maar daar had ik die keren niet echt iets van gemerkt.

Nee, dit product is echt een enorme afrader. Geen dekking en die geur.. Daarnaast merk ik ook weinig van de voeding die hij zou moeten geven.

Wanneer je de BB Cream 5 in 1 van So Me zelf wilt uitproberen, is hij te vinden bij Action voor €1,99 

Halen jullie wel eens beautyproducten bij Action?
Heb je deze BB Cream zelf al eens geprobeerd? 

10 comments

  1. elke · januari 12, 2014

    Ah, jammer dat deze op alles zo tegenvalt!

  2. Fashionadvies · januari 12, 2014

    ik had hem ook 😛 had hem weg gedaan na 2x dragen vond hem helaas niks

  3. Mariska · januari 12, 2014

    Fijne review, die hoef ik dus niet meer uit te proberen 🙂

  4. De Dotties · januari 12, 2014

    Wat goed dat je hier een review over maakt! Elke keer vroeg me af of ik hem nu wel of niet zou kopen. Nou gelukkig dat ik het niet heb gedaan.

  5. Jhemyla · januari 12, 2014

    IK had m ook en hij is bij mij in de prullenbak belandt.

  6. Iris - TBM · januari 13, 2014

    Hmm jammer. Ik had al eens eerder gehoord dat deze niets was. Helaas…

  7. Kim · januari 13, 2014

    Oei! Dan weet ik dat ik deze rustig kan laten liggen.

  8. Fabiënne · januari 13, 2014

    Ik wilde deze eerst ook kopen, maar gelukkig lag er al eentje die open was gemaakt bij de action, veel te donker!

  9. qtplace · januari 14, 2014

    wat een prut product! Jammer dat het niet dekt! Ik vind glitters in een bb cream ook niet zo mooi. De maybelline bb cream heeft ook helemaal niks voor mij gedaan. Verder maak ik wel graag gebruik van de garnier en rimmel bb creams 😀

  10. Judithr8 · januari 15, 2014

    Hm, duidelijk! Die laat ik lekker liggen!

Praat mee!

