Essence – Superheroes: nagellakremover

23

De limited edition van Essence genaamd “Superheroes”. Wat is er inmiddels al van voorbij gekomen op OnlineBeautyMagazine? Een shoplog en de swatches van 4 lakjes. Vandaag het laatste artikel over deze limited edition: een review van de nagellakremover. Die schijnt glitternagellak heel goed en snel te moeten verwijderen. Natuurlijk testte ik dit product voor jullie uit. Normaal schrijf ik nooit over nagellakremovers, maar deze is heel anders dan gewone nagellakremovers…

25

Deze nagellakremover is zo speciaal omdat hij niet vloeibaar is maar jelly! Ook is hij lekker roze en bevat zilveren glittertjes. Dat hij jelly is, is in het begin wel een beetje vreemd, maar wanneer je de nagellakremover op een wattenschijfje aanbrengt en vervolgens over je nagel gaat, word hij toch waterig.

24

De fles bevat 150 ml en heeft als opening een klein gaatje wanneer je de dop ervan af haalt.

26

27

Aceton staat als eerste in de lijst en dat betekend dat er heel veel van in zit. In dit geval: dit product bevat meer aceton dan wat anders. Ik denk dat dat het antwoord is waarom de nagellakremover zo effectief werkt voor glitternagellak. Zelf heb ik er geen problemen mee als er aceton in mijn nagellakremover zit, aangezien ik mijn nagels en nagelriemen toch nog even verzorg nadat ik remover heb gebruik.

28

En hier zie je een druppel van de nagellakremover. De dosering werkt prima, maar je moet niet teveel in één keer op het wattenschijfje aanbrengen omdat de nagellakremover dan in klodders langs je vingers af glijdt. De druppel die je op bovenstaande foto ziet is eigenlijk al te groot. Neem dus een heel klein beetje remover en doe dan liever nagel voor nagel.

De remover haalt gewone nagellak ontzettend snel en goed weg en glitternagellak: hetzelfde verhaal! Met deze nagellakremover is het geen hele klus meer om glitternagellak van je nagels te verwijderen!

Wat de zilveren glittertjes in de remover betreft: daar heb je verder geen last meer van. Er komen amper glitters op je druppel nagellakremover op je wattenschijfje en wanneer er ééntje op je hand blijft zitten, veeg je die zo weg. Een leuke versiering in het flesje dus en gelukkig heb je er verder geen last van.

Ik ben echt dolenthousiast! Echt een hele grote aanrader, ren dus snel naar de drogisterij bij jou in de buurt die Essence verkoopt!

Deze nagellakremover zit in de limited edition van Essence genaamd “Superheroes!”. Hij ligt nu nog in de winkel maar wees snel, deze limited edition is populair en maar tijdelijk verkrijgbaar. Sla dus snel je slag! De nagellakremover kost €1,99. Een hele mooie prijs voor zo’n goede en effectieve nagellakremover.

Heb jij al wat van deze LE gekocht?
Heb jij al ervaring met deze nagellakremover?

17 comments

  1. Mayara · januari 10, 2014

    Ik heb al veel over deze nagellak removers gehoord, ik ga denk ik eentje kopen als voorraad (aangezien ik nauwelijks nagellak drag).

  2. Kirsty · januari 10, 2014

    Ik ben hier eigenlijk wel heel benieuwd naar!

  3. Iris - TBM · januari 10, 2014

    Grappig dat er glittertjes in zitten!

  4. Yu Fan · januari 10, 2014

    Ik vind het een grappig idee, maar toch ideaal!

  5. sarabeauty33 · januari 10, 2014

    Wat leuk die glitters !

  6. julia · januari 10, 2014

    Heey! Wat een handige remover 🙂
    Nu ik gelezen heb dat jij zo enthousiast bent ga ik hem zeker kopen! 🙂

    Xx julia

  7. Rachel Kromdijk · januari 10, 2014

    wauw klinkt goed meis! en leuk die glitters en die kleur
    alvast een heel goed weekend! geniet ervan

  8. elke · januari 10, 2014

    Ik wil deze echt zo graag proberen!

  9. maximealexandra · januari 11, 2014

    Wat een grappige remover, deze zou ik ook wel een keer willen proberen!

  10. Tessa · januari 11, 2014

    Oeh, het leek mij eerst niks maar als hij zo goed tergen glitters werkt..hmz

  11. Eline · januari 11, 2014

    wat geinig dat hij jelly is!

  12. kirstenprins · januari 11, 2014

    Apart zeg! Maar ik ben er wel benieuwd naar, zeker omdat het goed werkt met glitternagellak verwijderen. Dat is altijd zo’n drama!

  13. Maria Antoinette · januari 11, 2014

    Wel heel toepasselijk die glitters in je flesje. Lijke mee een super remover!

    Liefs,

    Maria

  14. glossiequeen · januari 11, 2014

    Grappig, ik wil het wel een keertje testen ik dacht eerst dat het een showergel was hahaha 🙂

  15. Deborah van den Berg · januari 11, 2014

    Ik heb er meteen twee flessen van meegenomen, zo goed vond ik hem! Ik reviewde hem ook en hij haalt inderdaad de glitters er goed af! Met één veegje was het grootste gedeelte al weg! Essence moet dit in het vaste assortiment gaan doen!

  16. Nora · januari 14, 2014

    Grappige verpakking, doet me een beetje denken aan Lush! 😀

  17. beautyjuf · januari 15, 2014

    Ik had ‘m in mijn mandje liggen, maar uiteindelijk toch weer teruggezet. Ik dacht dat het een miskoop zou worden…Helaas, verkeerd gedacht 😉

Praat mee!

