Shoplog: Kruidvat (Essence Superheroes LE)

1

 

Eindelijk ligt hij dan in de schappen: de limited edition van Essence, genaamd “Superheroes”! Al maanden sla ik limited editions over omdat ze me gewoon niet meer aanspreken. Maar Essence bracht daar nu verandering in! In de comments van andere blogs las ik al dat iedereen heel enthousiast was over deze collectie, dus hoopte ik dat het schap niet te geplunderd zou zijn toen ik naar het Kruidvat ging. Ik ging 4 januari en alles stond er nog! Geen enkel product was uit het schap gevist! Ik heb bijna de hele collectie gekocht, in dit artikel laat ik jullie zien wat voor producten ik precies heb gescoord!

2

 

Om te beginnen twee potjes van de nagellakremover. Ik had hier inmiddels al heel veel goede dingen over gehoord! Hij is niet vloeibaar maar jelly (drilpuddingachtig), roze en bevat glittertjes! Hij schijnt glitternagellak ontzettend goed te verwijderen, dus ik ga het voor jullie reviewen!

1 Flesje nagellakremover kost €1,99 

3

 

In deze collectie hebben ze ook potjes met glittertjes erin (de Effect Nails potjes). Deze heb ik niet gekocht, maar wel het kwastje die je daar eigenlijk voor moet gebruiken. Ik vond het kwastje heel speciaal doordat de steel holografisch is. Ik denk dat ik de kwast ga gebruiken om overtollige vezels van flocking powder nagels (velvet nails) weg te halen. Of misschien word dit wel mijn nieuwe oogschaduwkwast! Wie weet.

De kwast kost €1,99 

4

 

Deze collectie bevat ook twee soorten nailart stickers. Ik kocht het tweede variant, striping tape! In totaal bevat dit pakje 46 stickers, wat wil zeggen dat je 23 stickers per kleur hebt. In dit pakje zitten de kleuren goud en zilver/grijs/blauw.

Het pakje nailart stickers kost €1,59 

5

 

Ook kocht ik het leuke tasje uit de limited edition! Hij is blauw en bevat pailletten, superleuk toch? De achterkant bevat overigens geen pailletten maar is gewoon metallic blauw. Hij is wel aan de wat kleine kant, dus ik kan er geen make-up producten in doen voor on the go!

Het tasje kost €2,89

6

 

Ik kocht vier van de zes nagellakjes, deze vier spraken mij het meest aan.
Ik kocht de lakken: Galaxy Flakes, Sand Effect, Thermo Effect en tot slot het Oil Slick Effect.

De lakjes kosten per stuk €1,99

Dat was alles wat ik van deze LE kocht! Ik ben heel blij dat ik alle producten die op mijn wishlist stonden kon kopen!

8 Januari (overmorgen) komt de review van de lakjes online en 10 januari komt de review van de nagellakremover online. Veel Essence artikels achter elkaar dus, maar aangezien dit een limited edition collectie is, wil ik voor jullie de reviews zo snel mogelijk online hebben!

 

Wat heb jij al gekocht van deze LE? Of ga je je slag nog slaan? 

19 comments

  1. Cassilda · januari 6, 2014

    Je hebt prachtige spullen gekocht! Helaas was hier het schap al leeg, maar het dorpje waar ik werk gaat de collectie vaak niet hard, dus daar gaan we snel eens kijken!

  2. Jhemyla · januari 6, 2014

    Ik denk dat ik het tasje het allerleukst vind!

  3. Deborah van den Berg · januari 6, 2014

    Leuk! Ik wil nog graag de remover en de olielak!

  4. Kim · januari 6, 2014

    De remover lees ik ook veel goeds over, hoop ‘m ook nog te kunnen scoren 🙂

  5. Kirsty · januari 6, 2014

    Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik koop ook niet zo heel vaak Limited Editions, maar als er inderdaad wat leuks bij zit probeer ik ook altijd even wat mee te pakken 🙂

  6. sarabeauty33 · januari 6, 2014

    Je hebt leuke spullen gekocht. De nagellakjes lijken me wel heel mooi en fijn.

  7. Roos · januari 6, 2014

    Ik ben zeer benieuwd naar de nagellak remover. Glitter nagellak is vaak weer een strijd om er netjes af te krijgen dus het zou ideaal zijn als deze remover dat makkelijk maakt.
    Vind ook mooie nieuwe kleurtjes! Ik ga morgen maar eens langs de Kruidvat 🙂

  8. kirstenprins · januari 6, 2014

    Leuke aankopen! Die nagellakjes zien er gaaf uit! 😀

  9. Amy · januari 6, 2014

    mooie producten. ik ben nog niet geweest, van de week maar gauw langs de winkel xx

  10. elke · januari 6, 2014

    oeh, leuke aankoopjes heb je gedaan!

  11. Kato · januari 6, 2014

    hele leuke dingen heb je gekocht! xx

  12. Miss Sentinelli · januari 6, 2014

    Super leuke spulletjes heb je gekocht, ben wel benieuwd naar de lakjes :).

  13. writingmonique · januari 7, 2014

    Leuke spulletjes. Ik ben benieuwd naar de lakjes.

  14. Noa · januari 7, 2014

    Het zijn leuke spulletjes! Ik heb de nagelstickertjes, en die zijn eigenlijk best slecht… Maar het idee is zeker leuk!

  15. Aurelienne · januari 7, 2014

    Leuke spulletjes! Ik ben benieuwd naar je ervaringen met de nagellak remover.

  16. Arletta · januari 7, 2014

    Leuke spulletjes, de nagellak remover werkte voor mij juist DRAMATISCH voor glitters, maar ik ben dan ook de Essence nail art ~ nail polish remover ultra gewend die alles in een handomdraai verwijderd haha.xx

  17. De Dotties · januari 7, 2014

    Ik kijk uit naar de review van de nagellak remover!

  18. Fashionadvies · januari 7, 2014

    Wat een leuke aankoopjes :D!!

  19. Bee Taelemans · januari 8, 2014

    Leuke spulletjes!

Praat mee!

