Shoplog: Action (sieraden, nagels)

IMG_0063

Ik moet eerlijk toegeven dat ik te vaak naar de Action ga. Maar het blijft me gewoon verbazen hoeveel producten je kan kopen voor een laag totaalbedrag. Afgelopen week ben ik weer naar de Action gegaan en heb weer wat leuke spulletjes geshopt.

IMG_0066

Dit is het eerste variant uiltjesoorbellen die ik heb gekocht. Toen ik weer thuis kwam ontdekte ik dat de rechter oorbel een staartje mist 😦

IMG_0067

Het tweede variant. Zijn deze niet ongelooflijk schattig met die supergrote puppyoogjes? 😀

IMG_0068

En het laatste variant, deze zijn wat kleurrijker dan de andere twee setjes.

De oorbellen kosten per setje €0,99

IMG_0069

Ook kocht ik nog een uiltjesketting. Ik vind ze gewoon zo schattig, ik vond het ook heel erg leuk dat Action nu ook uiltjessieraden verkoopt.

De ketting kost €1,49

IMG_0073

Eerder kocht ik al een ander variant van de Caviar Nail Art Kit van Max. Eerst hadden ze een setje met een kleurlak, caviar balletjes en een topcoat. Er lag van dat setje nog maar één, dus ik weet niet of dit een nieuw variant is van de Caviar setjes.

Max & More Caviar Nail Art Kit kost €1,29 

IMG_0074

Iedereen had het erover: de full nail stickers van Max. Er waren verschillende meningen over, dus kocht ik ook drie setjes om ze zelf te testen en vervolgens op mijn blog te plaatsen.
Ik heb twee keer het blauwe variant gekocht omdat blauw mijn favoriete kleur voor op mijn nagels is. Verder heb ik ook nog een setje met bovenaan gouden steentjes en de rest van de nagel roze steentjes. Ik weet dat ik beter eerst één setje kon kopen om uit te proberen, maar omdat ik niet alleen maar slechte meningen hoorde maar ook goede, nam ik gewoon drie mee. Voor de prijs hoef je ze ook niet te laten liggen:

Max & More full nail Nagelstickers kosten €0,59 per setje (van 14 stickers!)

beterefoto

Ik zag hem al een tijdje liggen, de French Manicure set van Max. Steeds nam ik hem niet mee omdat ik verwachte dat de witte nagellak heel slecht zou zijn, maar nu nam ik hem gewoon mee. Hup, in mijn mandje!

Max & More French Manicure set kost €1,19

IMG_0077

Twee nieuwe pakjes wattenschijfjes, komt u maar! Wattenschijfjes komen altijd van pas voor nagellak of make-up weg te halen. Dit keer nam ik weer twee pakjes mee.

Bella Cotton Duo Wattenschijfjes kosten per pakje €0,48

En dat was de shoplog! Toen ik net weer op het bonnetje keek zag ik dat de kassa me voor de oorbellen per stuk €1,49 telde in plaats van €0,99, wat wel op het kaartje bij het schap stond. 😦

Hebben jullie onlangs nog wat gekocht bij de Action?

24 comments

  1. Cassilda · januari 4, 2014

    Wat heb je leuke spullen geshopt! Wens je wel veel succes met de stickers van Max, krijg dr nu nog kriebels van

  2. twinkelbella · januari 4, 2014

    Leuk, ik ga ook regelmatig naar de action 🙂

  3. Fashionadvies · januari 4, 2014

    erg leuke aankoopjes :D!

  4. Mayara Esther · januari 4, 2014

    Het is alweer een tijdje die ik voor het laatste naar de Action ging, ik ga kijken of ik vandaag heen kan om die oorbellen te halen (ik vind ze té leuk), ik ga wel even goed kijken of ze niets missen.

  5. Kiss & Make-up · januari 4, 2014

    Uiltjeeeees 🙂 Mooi, hou ik ook van.

  6. sara · januari 4, 2014

    Ik vind die oorbellen echt zo leuk !!

  7. Judithr8 · januari 4, 2014

    Leuke spullen! Zo schattig al die uiltjes!

  8. Eline · januari 4, 2014

    Leuke items heb je geshopt!

  9. villabeauty · januari 4, 2014

    Mooie aankoopjes! Ik wist niet dat Action juwelen voorkoopt!

  10. Tessa · januari 4, 2014

    Gelukkig nieuwjaar! Wat een leuke producten heb je gekocht. Hoe werken die nagelstickers? Ik heb zelf al 6 dagen van l’oreal nagelstickers op en ze zitten nog super mooi. Zijn die van de Action ook zo goed of gaan ze na een (paar) dag(en) al loszitten?

    • OnlineBeautyMagazine · januari 4, 2014

      Ze lieten bij mij diezelfde middag al los en ze “rimpelen” ook heel erg bij het aanbrengen. Helaas geen aanrader!

  11. elke · januari 4, 2014

    Oeh, ik wist niet dat de action zo’n leuke sierdaden verkocht!

  12. Melanie · januari 4, 2014

    Wat een leuke dingetjes!

  13. Amy · januari 4, 2014

    je hebt leuke items gescoord bij de action xx

  14. lifebeautystyle · januari 4, 2014

    Uiltjes sieraden zijn altijd zo leuk! Verder ook leuke producten! 🙂

  15. BeautyGlitter · januari 4, 2014

    Die nagelstickers zien er heel leuk uit!

  16. jesuisfemke · januari 4, 2014

    In mijn dorp hebben ze geen Action, dus dan moet ik naar de stad en dan vergeet ik gewoon de Action te doen haha!

  17. Just Love Life · januari 5, 2014

    leuke spulletjes! vooral de nagel items 🙂

  18. Lisa · januari 5, 2014

    Leuke aankoopjes! Ik vind de eerste uilen oorbellen tof!

  19. Sophie Nagellak · januari 5, 2014

    Woww , die giga leuke oorbellen heb ik daar nog nooit gezien!> Toch maar is beter zoeken… 🙂
    xx Sophie

  20. Fran · januari 5, 2014

    Ik wist niet eens dat ze bij de Action ook juwelen hadden!

  21. jessy · januari 5, 2014

    die uiltjes sieraden zijn zo cute!

  22. De Dotties · januari 5, 2014

    Wat jammer dat er van dat ene paar oorbellen een staartje mist! Ik vind die nagelstickers wel erg leuk!

  23. Aurelienne · januari 5, 2014

    Die uiltjeskettingen zijn super schattig! Ik vind juwelen met uiltjes ook heel erg leuk. Jammer dat dat ene paar een staartje mist.

Praat mee!

