NOTD + review: Rimmel – Space Dust 006 Moon Walking

20131229_135651

Welkom terug op mijn blog in 2014! Hoe hebben jullie Nieuwjaar gevierd?
Ik vierde Nieuwjaar onder andere met een mooi nagellakje op mijn nagels!
Liquid Sand lakjes zijn wat mij betreft nog lang niet “uit” en vind het effect nog steeds prachtig. Ik hoorde veel goeds over de Space Dust lakken van Rimmel. Deze paarsige kleur vond ik het speciaalste van de ander lakken uit deze lijn. Hij stond even in mijn nagellakrek maar voor Nieuwjaar viste ik ‘m uit mijn stash! Dit artikel is een NOTD (Nails of the Day). In dit soort artikels laat ik normaal alleen de swatch zien, maar ik vind dat dit lakje ook review-worthy is!

003

De kwastjes van de nagellakjes van Rimmel vind ik erg prettig werken, het brengt de nagellak makkelijk en netjes aan en heeft een perfecte vorm en breedte. Op de foto zie je wel bovenaan één haartje uitsteken, maar hier had ik geen last van tijdens het lakken.

Naturlijk wilde ik de nagellak zo goed mogelijk naar voren laten komen.. Het heeft even gekost (ik heb een hele hoop foto’s gemaakt) maar de twee foto’s hierbeneden zijn de beste en geven de nagellak en de kleur goed weer. Hij is zo mooi maar ook zo moeilijk om te fotograferen!

001

002

De nagellak is paarsig van kleur met zilveren glittertjes erin. Het Liquid Sand effect maakt hem nog specialer en unieker. De nagellak dekte perfect met twee laagjes.

Ik vond dit lakje erg geschikt voor Nieuwjaar maar voor “gewoon” is hij ook ontzettend prachtig 😉

Moon Walking is een ontzettend mooie kleur en ik ga ‘m heel vaak dragen. Weet ik even niet wat voor kleurtje nagellak ik op mijn nagels wil? Rimmel Space Dust 006 Moon Walking! 

Lakjes uit de Space Dust nagellaklijn van Rimmel kosten €6,99 per stuk. 

Wat vind jij van deze lak? En van Liquid Sand? 

32 comments

  1. Cassilda · januari 2, 2014

    Prachtige foto’s en prachtige kleur! Deze lak moet ik maar eens snel shoppen

  2. beautyjuf · januari 2, 2014

    I love Rimmel! 🙂 Ik vind de kleur prachtig en je hebt je nagels ook heel mooi gelakt 🙂

  3. Arletta · januari 2, 2014

    Prachtig lakje! Al ga ik m denk niet halen omdat paarse kleurtjes op de een of andere manier ongebruikt in mijn stash blijven liggen.x

  4. Kikki · januari 2, 2014

    Ik vind het lakje echt heel gaaf eruit zien!

  5. Kimberly · januari 2, 2014

    Wauw dit lakje is echt onwijs mooi! Die blauwe kleur geeft echt een spacey gevoel haha. Mooie foto’s heb je gemaakt 😀

  6. Mattania (@Qtplace) · januari 2, 2014

    Wow mooie kleur! Ik hou echt van paars!

  7. villabeauty · januari 2, 2014

    Wauw, echt een prachtig lakje! Ik vind Liquid Sand wel leuk, ik heb zelf ook enkele lakjes met dit effect.

  8. Michelle · januari 2, 2014

    WAUW die is echt prachtig! Heb nog nooit zo een kleurtje gezien haha! Gelukkig nieuwjaar 🙂

  9. Nikkitha · januari 2, 2014

    echt een mooi kleurtje very sparkly 🙂

  10. sara · januari 2, 2014

    Prachtige nagellak !!

  11. Kirsty · januari 2, 2014

    Wauw wat een prachtig lakje! 🙂 Gelukkig nieuwjaar!

  12. De Dotties · januari 2, 2014

    Mooi effect geeft die! Prachtig nagellakje!

  13. jlovesbeauty · januari 2, 2014

    Wat een prachtig lakje! Mooie foto’s ook.

  14. Laura · januari 2, 2014

    Wauw, mooi lakje en ik hou echt van het liquid sand effect! Ook mooie nagels en geswatched! 🙂

  15. Mariska · januari 2, 2014

    Prach-tig lakje! Ik heb de bronzen en de zwarte van deze ”lijn”.
    Bedankt voor je reactie op mijn post! Ik heb gereageerd, maar zal het hier ook nog even zeggen! Hij lag inderdaad bij de elektronica, maar weet niet of ze hem nou nog hebben! Ik duim voor je 😉
    Ik volg je nu ook via Bloglovin’!
    Liefs

  16. Aurelienne · januari 2, 2014

    Echt een heel mooi lakje!

  17. julia · januari 2, 2014

    Wat een mooie nagellak!
    Deze is inderdaad super geschikt voor oud en nieuw!
    Ik hoop dat je fijne feestdagen hebt gehad 🙂 en bedankt voor het bezoeken van mijn blog!

    Xx julia

  18. Jhemyla · januari 2, 2014

    Wauw ik vind m echt prachtig.

  19. Fashionadvies · januari 2, 2014

    mooie foto’s echt een mooie kleur!

  20. wendybeautyties · januari 3, 2014

    Wat een prachtige nagellak! Ik ben echt gek op de liquid sand trend. Deze nagellak ga ik dan ook zeker nog halen. Super mooie kleur!

  21. Lynsey · januari 3, 2014

    Mooi kleurtje zeg!

  22. Eline · januari 3, 2014

    wauw heel mooi!

  23. Femke · januari 3, 2014

    Wauw, deze kleur is echt heel erg mooi 😀

    liefs,
    Femke

  24. Amy · januari 3, 2014

    wauw, wat een prachtig lakje ♥ xx

  25. Judithr8 · januari 3, 2014

    Oeh hij is wel heel erg mooi!! Ik wilde eigenlijk iets minderen met nagellak kopen, maar deze Rimmel collectie maakt het me moeilijk 😉

  26. vanessa · januari 3, 2014

    Wow, wat een prachtig lakje! Om verliefd op te worden ❤

  27. Yu Fan · januari 3, 2014

    Wauw, dit is echt een hele prachtige lakje! Ik houd sowieso van de kleur paars, maar wauw.. Prachtig!

  28. Kim · januari 3, 2014

    WoW heel mooi die wil ik ook!

  29. elke · januari 3, 2014

    Wauw, ik had nooit verwacht dat ik deze zo pretty zou vinden!

  30. Roxanne · januari 11, 2014

    Deze is écht mooi! Wil ik ook, haha!

Praat mee!

