Mijn Nieuwjaar nailart van vorig jaar!

IMG-20121230-00311Aangezien ik vooruit werk op mijn blog kan ik jullie vandaag nog niet laten zien wat mijn nagels voor Nieuwjaar waren dit jaar. Overmorgen (ik plaats om de dag één artikel) laat ik jullie zien wat ik op mijn nagels droeg dit jaar. Ik weet nog niet zeker of ik voor een nailart ga of niet, maar dat was vorig jaar wel het geval!

Het leek me wel leuk om mijn Nieuwjaar nagels van vorig jaar te laten zien omdat ik toen OnlineBeautyMagazine nog niet had. Ik had toen wel een andere blog. Deze nailart ontstond doordat ik met mijn vorige blog zo’n nailart battle aanging, en het thema was Nieuwjaar. Kijk mee naar mijn Nieuwjaar nailart van vorig jaar!

IMG-20121230-00309

De producten die ik toen gebruikte: een basecoat van Max, Essence – Icy Princess, een zwarte nagellak met zilveren glittertjes van Catrice (komt uit een limited edition die niet naar Nederland kwam), Max – Diamond Sky en tot slot een topcoat van Max. Die basecoat en topcoat van Max zaten samen in één set.

nailartje

De kwaliteit van de foto is niet zo heel goed, maar ik had toen nog een slechtere camera, haha.

Ik vind het wel leuk om te zien wat ik precies op deze dag maar dan vorig jaar droeg. Nou, dit dus!
Hoewel ik dol ben op nailart (maar nog niet eerder een nailart heb laten zien op mijn blog, schandalig!) denk ik dat ik het dit jaar lekker rustig houdt en gewoon één kleurtje aanbreng die toch lekker feestelijk is.

Wat voor nailart of nagellak draag jij dit jaar?
En weet je nog wat je vorig jaar droeg?

P.S.  Alvast een gelukkig 2014!
Hopelijk mag ik je dan weer terugzien op mijn blog.

11 comments

  1. writingmonique · december 31, 2013

    Wat een leuke nailart. Ik ben benieuwd naar wat je dit jaar hebt gedaan

  2. Annika · december 31, 2013

    Heel leuk! (:

  3. Aurelienne · december 31, 2013

    Leuke nailart! Ik ga dit jaar voor zwart met een gouden glitter topcoat.

  4. Kiss & Make-up · december 31, 2013

    Wat ik vanavond draag, hebben mijn bezoekers beslist, maar ik ben er heel happy mee 😀

  5. Deborah van den Berg · december 31, 2013

    Leuke nail art! Vorig jaar droeg ik een mintkleurige lak (L’Oreal Perle de Jade) met een holografische topcoat (uit de Catrice LE Million Styles). Dit jaar draag ik Time for Romance van Essence.

  6. De Dotties · december 31, 2013

    Leuke combinatie had je toen gemaakt!

  7. Mme Sophistique · december 31, 2013

    ben benieuwd naar wat je dit jaar draagt 😀

  8. maartje2020 · januari 1, 2014

    Mooi zeg! Het is zeker goed gelukt.

  9. julia · januari 2, 2014

    Wat leuk om te zien welke nail art je vorig jaar had!
    Mijn camera skills zijn in de tussentijd ook wel verbeterd 🙂

    Xx julia

    • OnlineBeautyMagazine · januari 2, 2014

      Haha! Ik gebruik op dit moment mijn mobiel (Samsung Galaxy S3, de foto kwaliteit vind ik nog best goed) in de artikels vanaf 4 januari (overmorgen) staan foto’s die ik maakte met een Canon camera!

Praat mee!

