Catrice – 45 Kitch me If You Can

1Zoals jullie laatst in de shoplog van Kruidvat konden zien heb ik dankzij de voordeelpas van Kruidvat gebruik mogen maken van 1+1 gratis op Catrice nagellak. Natuurlijk was ik van de partij en koos vier nagellakjes uit, waarvan dit er één is.

2

3

4

Zoals ik al in de shoplog aangaf vind ik de kwaliteit van de nieuwe Catrice niet zo heel geweldig. De doppen sluiten niet netjes meer aan als je ze dichtdraait (ze zitten scheef) en de kwastjes zijn vaak niet helemaal netjes afgesneden. Bij de vier lakjes die ik kocht waren de kwastjes gelukkig prima.

De nagellak is doorzichtig met multicolor kleine glittertjes en grotere roze glitters. Een mooie topcoat dus! Tijd voor de swach!

5

6

Op beide foto’s bracht ik één laagje aan op de wijsvinger en middelvinger en op mijn ringvinger en pink twee laagjes.

De grote roze glitters komen niet altijd op een nagel terecht, daarom moet je soms even met het kwastje zo’n glitter op je nagel deppen. Voor de rest een hele mooie topcoat! Zelf vind ik de nagellak met twee laagjes het mooist.

De nagellak van Catrice kost €2,99. 

Heb jij deze nagellak al in huis?
En wat vind je van glittertopcoats?

22 comments

  1. Mme Sophistique · december 29, 2013

    hij staat echt heel mooi over dat roze lakje!

  2. Kiss & Make-up · december 29, 2013

    Oh zo mooi zeg! Hele leuke combinatie!

  3. sara · december 29, 2013

    Het ziet er echt prachtig uit, ik ben eigenlijk altijd een fan geweest van de Catrice nagellak, maar zo 1 heb ik er noch nooit geprobeerd.

  4. Kim · december 29, 2013

    Mooie foto’s en super cute dat glitter laagje over de roze nagellak heen

  5. Kirsty · december 29, 2013

    Ik heb hem ook en vind hem wel heel mooi! Moet wel toegeven dat ik de kwaliteit van de Catrice lakjes niet geweldig vind, maar er zitten zeker wel leuke lakjes tussen 🙂

  6. Yu Fan · december 29, 2013

    Ik ben geen glitter persoon, maar ik vind deze glitters wel mooi! En wat vind ik het leuk dat Catrice altijd met namen speelt!

  7. Fashionadvies · december 29, 2013

    wat mooi staat echt mooi samen!

  8. Anna · december 29, 2013

    Wat een mooi lakje!

  9. mintymilky · december 29, 2013

    Pretty manicure!

  10. Danique · december 29, 2013

    Wat een gave combinatie!

  11. De Dotties · december 29, 2013

    Ik vind dit echt een mooie combinatie! De topcoat is erg leuk, maar ook het roze kleurtje vind ik prachtig!

  12. Cassilda · december 29, 2013

    Een prachtige combi, erg geslaagd!

  13. Rowan - Rebels maar Romantisch · december 29, 2013

    Supermooie kleurencombinatie. 🙂 Ik ben dol op glittertjes. 🙂 Liefs, Rowan

  14. kirstenprins · december 29, 2013

    Leuke kleur! Helemaal leuk met die kleur nagellak erbij 😀

  15. writingmonique · december 30, 2013

    Deze kleur heb ik ook! Ik vind hem prachtig.

  16. Marloes · december 30, 2013

    Prachtig lakje dit! Ik draag hem ook regelmatig!

  17. Kimberly · december 30, 2013

    Deze combinatie is echt ontzettend leuk en vrolijk zeg 😀 Ik vind het een toffe topcoat, binnenkort eens naar kijken in de winkel denk ik

  18. BeautyGlitter · december 30, 2013

    Ik vind zulke top coats geweldig, wat is die mooi!

  19. Budgetproof · december 30, 2013

    Over dat roze lakje ziet ie er echt super uit!

  20. Jhemyla · december 30, 2013

    Oeehh wat een super mooie combo!

  21. creativenails4fun · december 30, 2013

    Wat een mooie nagellak!
    Ik wil deze echt in mijn stash hebben ;)\

    Xx julia

  22. Maria Antoinette · januari 7, 2014

    Je hebt ‘m er mooi opgezet. zo is ie best leuk. ik was namelijk een beetje teleurgesteld over de hoeveelheid glitter.

    Liefs,

    Maria

Praat mee!

