Catrice – Liquid Metal Eyeshadow 090 Nougat It Right + look

eyeshadow

Op andere beautyblogs zag ik de mooie oogschaduws van Catrice uit de Liquid Metal Eyeshadow lijn. De eerstvolgende keer dat ik bij Kruidvat was nam ik gelijk een kijkje bij deze oogschaduws en nam er in totaal vier mee, waarin dit er één van is. Tijd voor een artikeltje inclusief een ooglook!

Knipsel

20131214_141302

Een mooie bruine kleur met een mooie shimmer! 

20131214_141302-1

20131214_141347

En hier de swatch zonder oogschaduwbasis. De oogschaduw is van zichzelf ontzettend goed gepigmenteerd! De kleur is mooi bruin en bevat een prachtige shimmer.

20131214_145837-1

En hier de ooglook. Ik bracht de oogschaduw op het buitenste helft van mijn ooglid aan en toen met een blendingkwast wat vervaagd zodat de kleur minder “hard” zou zijn. De andere twee kleuren die je in de look ziet verwerkt, komen een andere keer voorbij op mijn blog!

Op de foto zie je het niet heel erg goed, maar de oogschaduw heeft extreem veel fall-out.
Mijn hele wang lag onder, niet alleen met korreltjes pigment maar ook met glitter.
Als je dit probeert weg te boenen verspreid je de glitter alleen maar meer. Tipje: breng je foundation na je ooglook aan.
Ook had ik al mascara op toen ik de oogschaduw aanbracht, dus na afloop had ik glitterwimpers :D.

De kleur is erg mooi bruin met een prachtige shimmer/glitter. De oogschaduw blend makkelijk maar pas dus op met de fall-out. Verder is de pigmentatie geweldig!

Oogschaduws uit de Liquid Metal Eyeshadows van Catrice kosten €3,99 

Heb jij al oogschaduws uit deze lijn gekocht?

20 comments

  1. writingmonique · december 27, 2013

    Mooie kleur! Ik vind deze wel heel mooi.

  2. Sanne · december 27, 2013

    Heel mooi kleurtje, wel jammer van de fall-out. x

  3. fashionadvies · december 27, 2013

    mooie kleur!

  4. Stephanie · december 27, 2013

    Hele mooie kleur!

  5. Kim · december 27, 2013

    Staat je mooi. Nog geen oogschaduw van deze lijn gekocht. Misschien toch maar eens doen;)

  6. Natasja · december 27, 2013

    mooi in verpakking en nog mooier op je ogen 😀 !

  7. Esmee van der Meer · december 28, 2013

    ik ben er zelf 2 en vind ze enorm fijn!!
    omdat bruin mijn favo oogschaduw kleur is heb ik er l heel veel, maar ge zeker nog wel wat andere kleurtjes uit deze lijn kopen!!
    XOXO esmee

  8. beautyjuf · december 28, 2013

    Wat een prachtige kleur! Ik ben fan van dit soort tinten 🙂 Ik heb nog heel veel make-up, maar deze ga ik zeker nog eens kopen.

  9. Tessa · december 28, 2013

    oeh deze is ook mooi! ik geef mijn zilverachtige weg, gebruik ze niet

  10. Nikkitha · december 28, 2013

    goede pigmentatie had ik nog tans niet verwacht 🙂

  11. sara · december 28, 2013

    Wat een mooie kleur, de kleur is echt perfect !!

  12. elke · december 28, 2013

    Ik vind deze kleur echt mooi!

  13. Jewelyz · december 28, 2013

    Erg mooie kleur! Vind de namen ook zo leuk van deze mono’s 🙂

  14. rosageven · december 28, 2013

    Wauw wat een pigment!

  15. Aurelienne · december 28, 2013

    Echt een hele mooie kleur! En de pigmentatie ziet er ook super uit.

  16. Jhemyla · december 28, 2013

    Wat heb je er een prachtige look mee gemaakt zeg!

  17. De Dotties · december 29, 2013

    Mooie look heb je gemaakt!

  18. Judithr8 · december 29, 2013

    Erg mooi! Die textuur in de oogschaduw ziet er zo mooi uit!

  19. Manon van Rijsbergen · januari 3, 2014

    Ah deze lijkt me inderdaad erg mooi heb hem in de winkel al een paar keer gezien maar nog niet gekocht!

  20. chantalstjoost · januari 11, 2014

    Super mooie kleur!

Praat mee!

