Shoplog: Kruidvat

1

Vandaag is het tijd voor een shoplog van Kruidvat! Ik had namelijk wat korting gekregen dankzij mijn Kruidvat Voordeelpas en daar moest ik uiteraard even gebruik van maken!

Kruidvat deodorant: 1+1 gratis

0

Voor de deodorants van Kruidvat was de actie 1+1 gratis. Ik wilde sowieso weer eens een deodorant van een ander merk uitproberen, dus deze actie kwam wel van pas.
Kruidvat heeft een aantal deo’s in haar assortiment maar ik vond Lotus eigenlijk de enige die lekker rook.
Normaal kost één Kruidvat deodorant 24H €1,29 

Essence: 1+1 gratis op het hele assortiment

2

Ik wilde graag een nieuwe mascara uitproberen, maar had geen idee welke. Nadat ik de borsteltjes had bekeken van een aantal mascara’s uit het schap, besloot ik de Get Big Lashes Triple Black mee te nemen. Ik hoop heel erg dat deze mij mooie wimpers geeft!
Essence Get Bigh Lashes Triple Black kost normaal €2,39 

3

Dit product had ik al op een aantal blogs gezien, de Crystal Eyeliner. Ze hadden mooie kleuren, maar ik ben erg dol op goud dus nam deze mee. Het gouden variant heet 03 Gold Rush.
Essence Crystal Eyeliner kost normaal €2,39 

4

Mijn zwarte oogpotlood was bijna op. Normaal gebruik ik de Longlasting Eyepencil in 01 Black Fever van Essence, maar deze viel mij al snel op. Het is een namelijk een heel dik potlood. Ik denk dat dit wel een goede vervanger zal zijn!
Essence I Love Smokey Jumbo Eye Pencil kost normaal €1,99 

5

Ik had geen slijpertje meer, en nu ik die Essence oogpotlood wilde kopen moest ik er wel weer eentje aanschaffen. Essence heeft slijpers in verschillende kleuren, in het filiaal waar ik was lagen er alleen nog maar oranje varianten en ééntje die zwart was met gouden glittertjes. Drie keer raden voor welk variant ik ging! 😉
Essence puntenslijper kost normaal €0,99 

6

Het verhaal was eigenlijk zo: ik ging naar het Kruidvat voor de deo’s en de Catrice nagellakjes die dadelijk nog voorbij komen. Toen ik weer buiten stond checkte ik de Kruidvat app even om te kijken hoeveel punten ik nu had. Ik besefte me dat ik mijn voordeel voor die dag nog niet had bekeken. Ik kijken, ja hoor, 1+1 gratis op het hele assortiment van Essence.
Maar dit lakje van Essence had ik meegenomen samen met de Catrice nagellakjes, dus op dit lakje kreeg ik geen korting en vandaar dat het aantal Essence producten oneven is.
Nadat ik de actie had geactiveerd draaide ik gelijk om zodat ik de eerste vier Essence producten (dus de gold topper niet) nog kon scoren :D.
Maargoed, om eerlijk te zijn heb ik deze Gold Topper al. Maar ik vind ‘m zo prachtig, dat ik gewoon een back-up heb gehaald. Op dit moment draag ik deze topper over een rode nagellak voor Kerstmis.
De Essence Gold Topper komt uit de Metal Glam limited Edition en kost normaal €1,99 

Catrice nagellak: 1+1 gratis 

7

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de kwaliteit van de nieuwe Catrice nagellak niet zo heel geweldig vind, maar de kleurtjes die ze hebben zijn wel mooi, dus ik kon het natuurlijk weer niet laten. Op bovenstaande foto zie je 36 Mint Me Up. Ik wilde deze lak al veel eerder kopen, maar steeds twijfelde ik. Nu er korting was wilde ik ‘m gewoon meenemen, dus hier is ‘ie!
Nagellak van Catrice kost normaal per stuk €2,99 

8

Deze wilde ik heel erg graag hebben, 15 Denim Moore. Blauw is mijn favoriete nagellakkleur en deze leek me gewoon prachtig.

9

Ik ben dol op glitternagellak, en heb ook heel wat soorten kleurtjes in mijn stash. Tot mijn ontdekking zag ik dat ik nog geen roze glitternagellak had. Die gaat dus mee! Dit is een mooie glittertopcoat met roze glitters en hele kleine zilveren glittertjes.

10

En als laatste, 44 Mermaid My Day. Deze lak zag ik al op een aantal blogs en deze vond ik erg mooi.

En dat was dan de hele buit! De deo actie, de Essence actie en de Catrice actie waren allemaal op verschillende dagen (je krijgt op de Kruidvat Voordeel app één actie per dag) en als je zo’n actie hebt geactiveerd, is hij een week na activeren geldig. Voor de deo’s was dit geloof ik al mijn laatste dag, voor de Catrice lakjes had ik nog een paar dagen en de actie van Essence duurde geen week maar twee dagen, van 23 tot en met 25 december!

Ik ben heel erg blij met mijn aankopen en er volgen uiteraard reviews en swatches!

Maak jij ook gebruik van de Kruidvat Voordeelpas/app?
Heb jij ook gebruikt gemaakt van één van deze drie acties? 

En trouwens: Prettige Kerst!

12 comments

  1. Kirsty · december 25, 2013

    Mooie spulletjes heb je gekocht! Vooral de nagellakjes lijken me heel leuk!

  2. writingmonique · december 25, 2013

    Leuke spulletjes! 🙂 Die glitter eyeliner wil ik ook erg graag, maar bij mij is hij er telkens niet 😦

  3. Sas · december 25, 2013

    Wat een leuke spulletjes. De lakjes lijken me erg mooi 🙂

  4. femketje · december 25, 2013

    mooie lakjes 😀

  5. De Dotties · december 25, 2013

    Ik ben wel benieuwd naar die goude eyeliner!

  6. Kiss & Make-up · december 25, 2013

    Die top coat van Essence is echt supermooi! Goeie aankoop 🙂 Happy holidays!

  7. twinkelbella · december 25, 2013

    Mooie spulletjes zeg! De lakjes zien er mooi uit!

  8. Mme Sophistique · december 26, 2013

    oh die crystal eyeliner ben ik wel erg benieuwd naar!

  9. Sanne · december 26, 2013

    Leuke shoplog! Je hebt een aantal zeer mooie lakjes uitgekozen. x

  10. iscreambeauty · december 27, 2013

    Mooie lakjes!

  11. Jewelyz · december 28, 2013

    Zo goed geshopt! 😉 Het roze glitterlakje van Catrice heb ik ook; echt fabulous!

  12. vanessa · december 28, 2013

    Leuke aankoopjes! De deo’s van Kruidvat gebruik ik ook en ben er heel tevreden over. Ze ruiken allemaal heel lekker 😉

Praat mee!

