Essence – I Love Stage Eyeshadowbase

eeb1

Toen de 1+1 actie bij Kruidvat was op alle make-up (alleen op woensdag avond) besloot ik om weer eens een nieuwe oogschaduwbasis te proberen. Ik twijfelde tussen die van Essence en Catrice, maar besloot om voor Essence te gaan. Inmiddels heb ik de oogschaduwbasis kunnen testen en is ‘ie klaar voor een review!


eeb2

eeb3

De oogschaduwbasis heeft een sponsapplicator, wat prettig aanbrengt.
De substantie van de oogschaduwbasis zelf is heel goed uitsmeerbaar en helemaal niet dik, maar wel dik genoeg om een goede houvast te bieden voor de oogschaduw!
De basis heeft een huidskleurig kleurtje, het lijkt wel een concealer! Je ziet wel wat kleurverschil, dus als je heel blank bent moet je even goed opletten!

eeb5

Zonder oogschaduwbasis

eeb6

Met oogschaduwbasis

eeb4

Links met Essence I Love Stage eyeshadowbase
Rechts zonder

Dan nu de grote test met de oogschaduw! Ik heb een oogschaduw gepakt die ik dagelijks gebruik, 040 Under Treasure van Catrice uit de Liquid Metal Eyeshadow lijn.
De oogschaduw is van zichzelf albest goed gepigmenteerd maar zoals je ziet met de oogschaduwbasis nog beter. De mooie shimmer komt ook veel beter uit!

De oogschaduwbasis zorgt er ook zeker voor dat de oogschaduw langer blijft zitten, bij mij houdt de oogschaduw het nu zeker een hele dag vol!

De Essence I Love Stage eyeshadow base is voor jou een aanrader als je wilt dat je oogschaduw net wat beter uitkomt en dat de oogschaduw gedurende de dag goed blijft zitten en niet snel vervaagd. 

Essence I Love Stage eyeshadow base kost €2,49
Te koop bij drogisterijen zoals Kruidvat. 

Heb jij deze oogschaduwbasis al eens geprobeerd?

En trouwens: Prettige Kerst!

14 comments

  1. beautyjuf · december 24, 2013

    Ahh, mijn favoriete product 🙂

  2. Nicky · december 24, 2013

    Deze wil ik nog eens uitproberen.

  3. De Dotties · december 24, 2013

    Ik heb deze zelf ook en gebruik hem dagelijks. Ik vind hem echt heel fijn!

  4. Kimberly · december 24, 2013

    Deze wil ik ook nog een keer proberen! Hij lijkt me best fijn 😀 Zeker voor die prijs hihi

  5. inspiredbylifee · december 24, 2013

    Dit is wel iets voor mij!

  6. elke · december 24, 2013

    Deze wil ik al een tijdje proberen, ziet er goed uit!
    & fijne feestdagen toegewenst!

  7. Dagmar Valerie · december 24, 2013

    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog en wat een fijne tip deel je in dit artikel!

  8. Fashionadvies · december 24, 2013

    die is echt goed, gebruik hem ook vaak

  9. Saskia · december 24, 2013

    Deze heb ik, ben er ook heel tevreden over!

  10. Deborah van den Berg · december 24, 2013

    Deze gebruik ik elke dag! Ik vind hem zo enorm fijn! Zeker met hooded eyes is een base een must!

  11. Kirsty · december 24, 2013

    Hij lijkt me wel heel fijn! 🙂

  12. BeautyGlitter · december 24, 2013

    Die is inderdaad heel erg fijn 😀

  13. Jana Vmh · december 24, 2013

    Ik heb deze ook :)!!

  14. Jhemyla · december 24, 2013

    Ik heb precies dezelfde en vind m echt super fijn

Praat mee!

