Catrice – 02 Don’t Tell Mademoiselle

cdtm1

Toen er laatst weer eens een actie was bij Kruidvat, heb ik twee mooie nagellakjes van Catrice meegenomen. Ik wilde graag weer eens een nieuwe nude nagellak, en nam deze mee. Sinds Catrice de nagellakjes heeft vernieuwd, vind ik de dekking bij de meesten niet zo denderend meer. Daarom was ik bij deze nude kleur extra benieuwd!

cdtm2
cdtm3

Catrice heeft het kwastje onder handen genomen en hoewel hij opzicht wel oké lakt, vind ik de vorige kwastjes prettiger.

cdtm5

cdtm4

Het lakje dekte na drie laagjes, maar het resultaat mag er wel zijn! Ik vind de kleur echt prachtig.

Het lakje is zeker een aanrader wanneer je een mooie nude kleur wilt en dat de dekking van drie laagjes je niet stoort.

Het nagellakje komt uit de Ultimate Nudes lijn, die gewoon bij het normale nagellakassortiment hoort.

Het lakje bevat 10 ml en kost €2,99
Te koop bij drogisterijen zoals Kruidvat. 

Wat vind jij van nude nagellak?
Heb jij deze al eens geprobeerd?

13 comments

  1. villabeauty · december 23, 2013

    Mooi lakje! Ik vind de naam ook erg leuk, haha.

    Keep on bloggin’,
    Summer

  2. Kim · december 23, 2013

    Hoi Kim 🙂 hoe toevallig ik heb deze nagellak ook hihi. Samen met de Catrice matt-erial gekocht!

  3. Fashionadvies · december 23, 2013

    idd mooi kleurtje!

  4. Beautydagboek · december 23, 2013

    De kleur is inderdaad prachtig!

  5. Jewelyz · december 23, 2013

    Wauw, heel mooie kleur zeg! 🙂

  6. melfortune · december 23, 2013

    Heel mooi lakje en wat heb je trouwens mooie nagels!
    x

  7. Tessa · december 23, 2013

    Mooi lakje!

  8. inspiredbylifee · december 23, 2013

    Super mooi lakje

  9. kisso'kill · december 24, 2013

    ik heb deze ook! hij is heel mooi. en je hebt mooi gelakt

  10. themakeuphotspot · december 24, 2013

    wauw heel mooi met die peachy ondertoon!

  11. Sas · december 24, 2013

    Wat een mooie kleur. Binnenkort maar even aanschaffen 🙂
    Zoek al heel lang zo’n soort kleurtje.

  12. kirstenprins · december 26, 2013

    wauw, mooie kleur!

  13. creativenails4fun · december 30, 2013

    wat een mooie nagellak!
    En de naam is echt perfect gekozen 😉

    Xx julia

Praat mee!

